Scholen gesloten
Hillie Keijser
/ Categories: Van onze organisatie

Scholen gesloten

Landelijke maatregel voor het bestrijden van het corona-virus

Onze scholen zijn t/m 28 april a.s. gesloten. Wij staan voor goed onderwijs, voor de volksgezondheid, en dus ook voor de gezondheid van leerlingen en medewerkers van onze scholen.

Wij vinden de voortgang van het onderwijs aan onze leerlingen belangrijk. Daar waar mogelijk bieden we onderwijs op maat. De scholen richten zich op het invullen van onderwijs op afstand. Onze directeuren blijven telefonisch en per e-mail bereikbaar voor ouders en leerlingen.Op school is slechts voor ouders in vitale beroepen opvang mogelijk.

We beseffen ons maar al te goed dat in de huidige omstandigheden heel veel gevraagd wordt van ouders, leerlingen en medewerkers. De situatie verandert in snel tempo. Dit betekent dat wij voortdurend de balans opmaken om passende oplossingen te bieden voor problemen die (kunnen) ontstaan. We realiseren ons terdege onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en onze rol vanuit het onderwijs, en zijn blijvend in gesprek met onze maatschappelijke partners in de regio.

We wensen iedereen veel sterkte en hopen onze leerlingen in goede gezondheid snel weer te zien.

Previous Article Vacature College van Bestuur

Theme picker