Nieuws > Van onze scholen > Peutergym een succes!

Peutergym een succes!

Flitsende start peutergym op de Sprenge Vaassen

De kinderen die bij ons op school zitten, weten natuurlijk allang hoe fijn en belangrijk het is om lekker veel te bewegen.  Zij doen dat tijdens het buitenspelen op onze mooie velden, tijdens de gymlessen en tijdens een van de vele sportactiviteiten na schooltijd.

Dat (plezier in) bewegen kan wat ons betreft niet vroeg genoeg beginnen. Een leerkracht, de juiste materialen en de ruimte zijn al voorhanden. We hoeven het alleen nog maar te delen…

In de maanden april, mei en juni 2018 (met uitzondering van de vakanties) organiseert en begeleidt Janny Thomassen peutergym voor kinderen van 2 tot 5 jaar. Lekker samen bewegen met een volwassene zoals (groot)ouder of oppas.

Je bent van harte welkom met je peuter in het speellokaal van De Sprenge-Vaassen op woensdag van 13.00 uur tot 13.45 uur. De eerste keer was een groot succes en een tiental peuters heeft met veel plezier gedanst, geklauterd en geklommen. We kunnen nog een paar peuters plaatsen en de deelname is gratis. Graag even van te voren aanmelden via j.thomassen@stichtingproo.nl