Nieuws > Van onze scholen > Innova viert feest

Innova viert feest

Daltonschool Innova viert feest!

Op donderdag 17 oktober 2019 werd Daltonschool Innova bezocht door twee visiteurs van de Nederlandse Daltonvereniging. Dit in het kader van de daltonlicentieverlenging die iedere 5 jaar plaats vindt. Het daltononderwijs moet voldoen aan een aantal eisen om een licentie te krijgen maar ook om de vijfjaarlijkse verlenging te krijgen. De visiteurs liepen de hele dag mee met de leerkrachten en kinderen om te kijken en te luisteren naar het daltononderwijs op Innova.

De visitatiecommissie was aangenaam verrast door datgeen ze zagen in de klassen en in de school. Tijdens de interviews met kinderen en ouders hoorden zij dat zowel de kinderen als de ouders zeer tevreden zijn over de school. Aan het eind van de dag kwam de eindconclusie en de visitatiecommissie vond de school sterk gegroeid in hun Daltononderwijs en noemde Innova een sterke daltonschool die als voorbeeld kan dienen voor andere Daltonscholen.

Een geweldig compliment voor onze school Innova Elburg

Om de licentieverlenging en de mooie complimenten te vieren was er gebak voor kinderen en ouders.