Hillie Keijser
/ Categories: Uncategorized

Wij zijn op zoek naar jou!

Heb je belangstelling om te werken als leerkracht op onze scholen? Wij zijn op zoek naar goede en enthousiaste leerkrachten die wij kunnen inzetten op onze scholen in diverse gemeenten.

Wij komen graag met je in contact als je als leerkracht wilt werken op één van onze scholen op de Noord-Veluwe. Er zijn voordurend aanvragen voor vervanging, zowel qua omvang, onderwijstype, vast of tijdelijk of locatie.

Wij verwachten dat je beschikt over:

- PABO diploma

- (stage) ervaring in het lesgeven in combinatiegroepen

- een flexibele instelling.

Onderschrijf jij de uitgangspunten van het openbaar algemeen toegankelijk onderwijs en heb je belangstelling om te werken als leerkracht op onze scholen? Neem contact op met Willem Duifhuis op nummer 06-46543326 of mail je motivatiebrief met CV naar h.keijser@stichtingproo.nl. Je sollicitatie wordt in behandeling genomen door Willem Duifhuis.

Afhankelijk van de behoefte aan leerkrachten en de aangeleverde brief met CV word je opgeroepen voor een intakegesprek. In dat gesprek kun je je voorkeuren aangeven voor de groepen, regio en de dagen per week die je beschikbaar bent.

We bespreken direct na het gesprek of je kunt komen werken op onze scholen.

Aanspreekpunt voor de leerkrachten

Willem Duifhuis, adviseur HR
        E-mail: w.duifhuis@stichtingproo.nl

Hillie Keijser, coördinator Invallers-online
        Telefoon: 0341-466 373 of 06-12 65 81 90
        E-mail: h.keijser@stichtingproo.nl

Previous Article Microsoft Showcase scholen!
Next Article Hatseklas.nl voor werken in het onderwijs

Theme picker